鄉村小路,帶我回家Take me home,country road...西洋老歌Take me home,country road(鄉村小路,帶我回家)酒店兼職http://mymedia.yam.com/m/2234616主唱:John Denver(約翰丹佛)歌詞:Almost heaven, west Virginia Blue ridge mountains, Shenandoah 室內設計River Life is old there, older than the trees Younger than the mountains Growing like a breeze Country road, take me home To the 裝潢place I belong West Virginia, mountain mamma Take me home, country road All my memories gathered round her Miner's lady, 室內裝潢stranger to blue water Dark and dusty painted on the sky Misty taste of moonshine Teardrop in my eye I hear her voice in the 室內設計morning hours she calls me Radio reminds me of my home far away And driving down the road I get a feeling That I should've 裝潢been home yesterday 中譯:就像是天堂,西維吉尼亞州 有藍色山脊的群山和雪納杜河 在那兒生命是古老的,比森林更古老 但比山脈年輕 像風室內裝潢一樣自在的成長 鄉村小路,帶我回家 回到我屬於的地方 就是西維吉尼亞州──山脈之母 帶我回家,鄉村小路 我所有的回憶都圍繞著她─── 設計裝潢礦工的淑女、藍色河流的陌生人、 塗滿了黑與灰的天空 和朦朧的月光 淚水在我眼眶中打轉 清晨時分,我聽到她呼喚我的聲音 廣播節目提醒我家系統傢俱還很遠 在開車的路上,我有一種感覺 我早該回到家的懷抱


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

系統家具 Facebook
Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    eugeopxltyld 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()